Tijd om te gaan... - Reisverslag uit Hierden, Nederland van Marloes Zijlstra - WaarBenJij.nu Tijd om te gaan... - Reisverslag uit Hierden, Nederland van Marloes Zijlstra - WaarBenJij.nu

Tijd om te gaan...

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

04 April 2018 | Nederland, Hierden

Hoi allemaal,

Ik ben er klaar voor.
Vanmiddag vertrek ik richting schiphol waar ik naar Londen, johnnesburg en als laatste stop umtata vlieg.
Donderdagmiddag rond 13.00 hoop ik op plaats van bestemming te zijn.
Daar aangekomen Is het de bedoeling om gelijk boodschappen te doen voor de komende 2 weken aangezien er geen shops bij mij in de buurt zijn. En dan vanuit daar nog zo'n 1,5 uur met de auto tot mijn huisje waar ik bij een Afrikaanse dame mag inwonen.
Ik ben erg benieuwd waar ik terrecht kom en wat ik kan verwachten.
Ik kijk er naar uit om nieuwe mensen te ontmoeten en de cultuur te leren kennen.
Word vast een super gaaf avontuur.

Vanaf volgende week ga ik meedraaien in het vrijwilligersprogamma wat vooral voor mij zal betekenen dat ik mee ga op huisbezoek , kliniek bezoeken en school bezoeken om voorlichting te geven over hiv/obesitas/ondervoeding/soas en zwangerschap en waarschijnlijk elk ander onderwerp waar ze informatie over willen hebben. Ook zal ik verpleegkundige zorg verlenen waar nodig en hoop ik 1x in de week mee te kunnen kijken in het ziekenhuis wat naast mijn woning staat.
Super gaaf om eens de zorg in een ander land te kunnen bekijken en meedraaien en hulp te bieden waar nodig.

Ik hoop dat dit een ontzettende gave tijd gaat worden en ik vind het super leuk dat jullie allemaal meeleven op welke manier dan ook.
Leuk dat je mijn blog wilt volgen. Ik hoop er vaak een berichtje op te kunnen zetten maar tjah het blijft Afrika dus ik weet niet of het internet meewerkt.

Hopelijk kan ik snel van mijn avontuur schrijven.

Tot snel

Marloes

  • 04 April 2018 - 12:14

    Reinard :

    Veilige reis, Hij is er sowieso bij.

  • 04 April 2018 - 13:54

    Stefanie:

    Hele goede reis en gezegende tijd!

  • 05 April 2018 - 01:32

    Lyène:

    Hoi Marloes, vanuit Suriname wens Ik jouw een goeie reis en een fijne tijd in Afrika
    Groetjes
    Lyène

  • 05 April 2018 - 09:07

    Je Nichie Kim:

    Klinkt super allemaal! Heel veel plezier en zegen.
    Liefde <3

  • 05 April 2018 - 09:12

    Fam Vd Voort:

    lieve Marloes, hele goede reis en een hele fijne tijd in Africa toegewenst. veel liefs van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hierden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2018

Laatste weekje

16 Mei 2018

Aftellen

10 Mei 2018

Mijn volgende blog

03 Mei 2018

Even er tussen uit

21 April 2018

Week 2
Marloes

...

Actief sinds 28 Maart 2018
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 5267

Voorgaande reizen:

28 Maart 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: